մայրենի

Ողջո՛ւյն, արի՛ ծանոթանանք։

Սա իմ դիմանկարն է

Իմ անունը՝ Արփի է

Ազգանունը ` Պողոսյան

Ես/ինչպիսի՞ն եմ/ Ես շատ բարի խելացի եմ

Ունեմ Գիրք լեգո

Ապրում եմ Երևանում

Շատ եմ սիրոմ ընկերներիս հետ խաղալ

Չեմ սիրում որ ինձ վիրավորում են

Բոլորից տարբերվումեմ ՟/ինչո՞վ/ Բնավորությամբ

Երազում եմ երգչուհի դառնալ

Երբ մեծանամ, ոււզում եմ երգչուհի դառնալ

Նկարագրի՛ր քեզ։

Ա. Նկարագրի՛ր արտաքինդ։

Ես բարձրահասակ՝ եմ ունեմ երկար սև մազեր :

Բ. Ի՞նչն է ամենաշատը աչքի ընկնում դեմքիդ վրա։

Ամենաշատը իմ դեմքի վրա երևում է աչքերս:

Գ. Ի՞նչն է քեզ ամենաշատը դուր գալիս դեմքիդ վրա։

Ամենշատը իմ դեմքից դուր է գալիս իմ շուրթերը:

Դ. Ինչպիսի ՞ն են մազերդ։

Իմ մազերը երկար են և փարթամ:

Ե. Ինչպիսի՞ հասակ ունես (բարձրահասա՞կ ես, ցածրահասա՞կ ես, միջահասա՞կ ես)։

Ես բարձրահասակ

Հիմա կպատմեմ իմ դպրոցի մասին։

Գիտե՞ս, իմ դպրոցը գտնվում է Հարավ Արևմտյան թաղամասում:

Այն նման է Արվեստի դպրոցի:

Այնտեղ ամեն ինչ թափանցիկ և լուսավոր է:

Մեր դասասենյակը շատ գեղեցիկ է:

Ես սովորում եմ չորրորդ դասարանում:

Իմ դասընկերները նման են ինձ:

Իսկ ուսուցչուհիս` շատ բանիմաց է:

Մեր դասարանում սովորում էտասնմեկ տղա և ութ աղջիկ:

Սա էլ իմ դասասենյակի հատակագիծն է: Եթե ուշադիր նայես, կգտնես այն սեղանը, որի շուրջ ես սիրում եմ աշխատել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *